6:01 PM Інструкція щодо встановлення та роботи з Zoom | |
Інструкція щодо встановлення та роботи з Zoom
та у листі натисніть кнопку “Активироватьучетнуюзапись”
- приєднатися до конференції, натиснувши кнопку “Войти в конференцию” та у діалоговому вікні ввести код кімнати конференції, до якої Ви хочете приєднатися, ім’я та натиснути кнопку “Войти” або
- натиснути кнопку “Войти” (рисунок перед п.11), щоб увійти під своїм обліковим записом, та у діалоговому вікні вказати дані, які Ви використали під час реєстрації.
Кнопка “Новаяконференция” дозволяє розпочати короткотривалу конференцію у тимчасовій кімнаті. Кнопка “Войти” дозволяє увійти у персональну кімнату конференції або у раніше відкриту тимчасову кімнату конференції, якщо її не було завершено. Якщо Ви увійшли у персональну кімнату,то вікно програми виглядатиме наступним чином: Далі потрібно натиснути “Войти в аудиоконференцию”, потім запросити учасників та натиснути кнопку “Включить видео”. Учасників можна запросити перед початком конференції, натиснувши на головній сторінці програми “Контакти” (попередній рисунок) та надіслати їм запрошення електронною поштою. Пам’ятайте, що розмовляти з кількістю учасників більше 5, можна не довше 40 хвилин!
Учасника, що в даний час говорить, виділено зеленою рамкою.
Призначення кнопок у кімнаті конференції: 1 – “Выключить звук”. За допомогою цієї кнопки можна вмикати та вимикати свій мікрофон. Правило спілкування - говорить хтось один, решта учасників вимикають свої мікрофони, щоб не створювати фоновий шум. 2 – “Остановитьвидео”. Аналогічна попередній. Можна вмикати та вимикати свою камеру. 3 – “Демонстрацияэкрана”. Дозволяє демонструвати всім учасникам екран свого комп’ютера. 4 – “Чат”. Дозволяє відкрити вікно чату та дозволяє учасникам задавати питання. 5 – “Завершить конференцию”. Дозволяє вам вийти з конференції та залишити можливість спілкування учасників або завершити конференцію для всіх учасників.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |