Українська література 6 клас
Дата |
Зміст уроку |
Д/з |
26.04.21. |
Тема уроку. Повчальний зміст байки «Муха і Бджола» Л. Глібова 1. Перегляньте відеоурок (до аналізу байки «Жаба й Віл» https://www.youtube.com/watch?v=y4NPefC6yWA 2. Прослухати байку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ol5CrCymi0c 3. Прочитати байку у підручнику ст. 234, 235. 4. Опрацювати матеріал за посиланням https://dovidka.biz.ua/bayka-muha-y-bdzhola-analiz/ (записати в зошит тему, ідею, мораль байки).
|
Навчитися виразно читати байку , уміти визначати тему та ідею (головну думку), відповідати на питання 7-10 на ст. 237.
|
29.04.21.
|
Тема уроку. Леонід Глібов. Байка «Жаба й Віл» 1. Перегляньте відеоурок (ту частину, у якій мова йде про байку «Жаба й Віл» https://www.youtube.com/watch?v=y4NPefC6yWA з 5-ої хвилини). 2. Прослухати байку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UZZizYmbeUI 3. Прочитати байку у підручнику ст. 238, 239.
4. Опрацювати матеріал за посиланням https://dovidka.biz.ua/zhaba-i-vil-glibov-analiz/ (записати в зошит тему, ідею, мораль байки).
|
Навчитися виразно читати байку , уміти визначати тему та ідею (головну думку). Тест https://naurok.com.ua/test/start/279141 Увага! Тест проходити 1 раз (учитель бачить кількість спроб!) . Скрін (фото )з результатом надіслати. |
30.04.21. |
Тема уроку. Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С.Руданського – унікальне явище у світовій культурі 1. Відео «Життя і творчість Степана Руданського» https://www.youtube.com/watch?v=lOJLXm1SsHE 2. Теорія літератури Співомовка (у підручнику ст.247 – останній абзац) - виписати і засвоїти, що таке співомовка. 3. Робота з підручником : - ст. 242, 243 – виписати 5 фактів з життя митця
|
Уміти розповідати про Ст. Руданського, вивчити, що таке співомовка (ст. 242, 243, 247 (останній абзац). |
Дата |
Зміст уроку |
Д/з |
19.04.21. |
Тема уроку. Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Велика роль гумору в житті українців. 1. Прочитати у підручнику ст. 232. 2. Перегляньте коротке відео https://www.youtube.com/watch?v=GWV2QQVd6I8
3. Виписати в зошит зі ст. 258-260 , що таке гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.
|
Вивчити , що таке гумор, сатира, байка, алегорія, мораль. Переглянути гуморески https://www.youtube.com/watch?v=EWb9Uk4iWOg
https://www.youtube.com/watch?v=90tEg-wgygw
https://www.youtube.com/watch?v=Xr9YhTm5tBY&feature=emb_logo
|
22.04.21. |
Тема уроку. Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. Побудова байки. 1. Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=DRH3tj1zJEw
2. Відео «Життя Леоніда Глібова» https://www.youtube.com/watch?v=GpUH7EdOdGs 3. Опрацювати у підручнику ст. 233.
|
Опрацювати у підручнику ст. 236. У зошит записати будову байки, чому байка належить до ліро-епічних творів.
Виконане завдання скинути у месенджер. |
23.04.21. |
Тема уроку. «Щука». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника 1. Виразне читання байки «Щука» ст. 239 – 240. 2. Відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=FtZfoWwDe3w 3. Мультфільм «ЩУКА» https://www.youtube.com/watch?v=Xq512b-BRwk
4. Ознайомтесь з аналізом байки і запишіть в зошити тему, ідею, мораль. https://dovidka.biz.ua/shhuka-glibov-analiz/
|
Дати письмову відповідь на питання: 6,7, 8 на ст. 241. Виразно навчитися читати байку.
Відповідь скинути у месенджер до 19.00. Домашнє завдання активне Завдання необхідно виконати до 23 квітня 19:00
Код доступу 3093036використати цей код,
|
Дата |
Зміст уроку |
Д/З |
12.04.21. |
Тема уроку. «ТТБ, або засіб від переляку №9».Стосунки між різними поколіннями в родині.
1. Переглянути матеріал уроку за посиланням https://drive.google.com/file/d/1GAW3DX6Kv6Q34hHZbFVcg4yVq0niZaUO/view
2. Ознайомтеся з коротким відео https://www.youtube.com/watch?v=Uy6_8tynmgE 3. Виконати завдання з картки (додається).
|
Виконати завдання за посиланням https://drive.google.com/file/d/14ZXVCD-chY2vhLvzqbiOhCiaveQwMZXX/view
Увага!!! Фото відправити мені у месенджері цього ж дня до 19.00.
|
15.04.21.
16.04.21. |
Тема уроку. РМ. Характеристика персонажів за твором «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».( Клим Джура – головний герой твору). 1. Опрацювати матеріал за посилання https://dovidka.biz.ua/tayemne-tovaristvo-boyaguziv-obraz-klima/ 2. Охарактеризувати Клима Джуру, заповнивши таблицю з картки (додається).
Тема уроку. Контрольна робота «Я і світ . Пригоди і романтика» (тести і завдання) за посиланням https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-ukrainskoi-literaturi-tvorcist-aroslava-stelmaha-lesi-voroninoi-ta-vsevoloda-nestajka-14756.html Увага!!! Виконуєте завдання I варіанта. Фото к/р скидаєте у месенджер в особисті повідомленняодразу після закінчення уроку. |
Підготуватися до к/р.(повторити ст. 122- 228) Домашнє завдання активне Завдання необхідно виконати до 15 квітня 19:00 р Код доступу 2033969 використати цей код,
|