Українська мова 6 клас
Дата |
Зміст уроку |
Д/з |
26.04.21. |
Тема уроку. Тренувальні вправи 1. Повторюємо вивчене: * https://www.youtube.com/watch?v=JLB2fAOFFyE * Робота з підручником: повторити §60, особливу увагу звернути на правило на ст. 195. 2. Працюємо практично: * вправа 509 (I завдання), * вправа 510 (I- усно, II – письмово).
|
Повторити §59, 60 ст. 190 - 195 Вправа 511(I завдання)
Увага!!! Фото д/в відправити мені у месенджері цього ж дня до 19.00.
|
28.04.21.
|
Тема уроку. Питальні та відносні займенники, їх відмінювання
1. Ознайомитися з темою за допомогою навчального відео
https://www.youtube.com/watch?v=xcIShDTwOyw
2. Виконайте письмове завдання, яке задане вчителем під час онлайн уроку. Це вправа 519 (I, II завдання). 3. Перегляньте ще раз теоретичний матеріал у підручнику (§ 61). 4. Виконайте вправу 522.
|
§ 61 , вправа 523 (письмово)
Увага!!! Фото д/в відправити мені у месенджері цього ж дня до 19.00.
|
29.04.21. |
Тема уроку. Присвійні, вказівні й означальні займенники. Приставний н у формах особових і вказівних займенників
1. До вашої уваги онлайн урок з детальним поясненням https://www.youtube.com/watch?v=PCrcuRZBp4A
2. Для закріплення вивченого опрацюйте теоретичний матеріал підручника на стор.205, 206. 3. Виконати вправу 539 (I, II завдання). 4. Про вказівні та означальні займенники https://www.youtube.com/watch?v=QDJXwz4ctZc 5. Закріплюємо прослухане: §64. 6. Вправа 546 (I)
|
§63, 64, вправа 549.
Увага!!! Фото відправити мені у месенджері цього ж дня до 19.00.
|
30.04.21. |
Тема уроку. Перехід однієї частини мови в іншу 1. Перейдіть за посиланням та ознайомтеся з теоретичним матеріалом. https://drive.google.com/file/d/1q_vckx4MTWf2cLfSGSS8XxrzzcuJfssz/view 2. Практична частина. Випишіть із речень приклади переходу частин мови з однієї в іншу. У ролі яких частин мови вони можуть виступати? 1. Кожен народ, що дбає про своє сьогоднішнє і майбутнє, знає, до чого веде руйнування чи зрікання рідної мови . 2. Ліна стояла край дороги, обвіяна гарячим степовим повітрям . 3. Про хворих сьогодні заявили лише дві матері. 4. О люба Інно, ніжна Інно . 5. Але «ура» не згасало, воно спалахнуло, як іскри.
Замініть виділені слова синонімами-займенниками 1.Цілий вечір падав сильний дощ. 2. В одному селі вчені натрапили на унікальну археологічну знахідку. 3. Окремі учні не виконують домашніх завдань. 4. Таку деталь може виготовити перший-ліпший майстер.
|
Повторити §63, 64, вправа 547 (I).
Увага!!! Фото д/в відправити мені у месенджері цього ж дня до 19.00.
|