Українська мова 6 клас

Дата

Зміст уроку

Д/з

26.04.21.

Тема уроку. Тренувальні вправи

1. Повторюємо вивчене:

 * https://www.youtube.com/watch?v=JLB2fAOFFyE

*

Робота з підручником: повторити §60, особливу увагу звернути на правило на ст. 195.

2.   Працюємо практично:

* вправа 509 (I завдання),

* вправа 510 (I- усно, II – письмово).

 

Повторити §59, 60 ст. 190 - 195

Вправа 511(I завдання)

 

 

Увага!!! Фото д/в відправити  мені у месенджері цього ж дня до 19.00.

 

 

28.04.21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку. Питальні та відносні займенники, їх відмінювання

 

1. Ознайомитися з темою за допомогою навчального відео

 

https://www.youtube.com/watch?v=xcIShDTwOyw

 

2. Виконайте письмове завдання, яке задане вчителем під час онлайн уроку. Це вправа 519 (I, II завдання).

3. Перегляньте ще раз теоретичний матеріал у підручнику (§ 61).

4. Виконайте вправу 522.

 

 

§ 61 ,          вправа 523 (письмово)

 

Увага!!! Фото д/в відправити  мені у месенджері цього ж дня до 19.00.

 

 

 

29.04.21.

 

Тема уроку.  Присвійні, вказівні й означальні займенники. Приставний н у формах особових і вказівних займенників

 

1. До вашої уваги онлайн урок з детальним поясненням https://www.youtube.com/watch?v=PCrcuRZBp4A

 

2.  Для закріплення вивченого опрацюйте теоретичний матеріал підручника на стор.205, 206.

3. Виконати вправу 539 (I, II завдання).

4. Про вказівні та означальні займенники https://www.youtube.com/watch?v=QDJXwz4ctZc

5. Закріплюємо прослухане: §64.

6. Вправа 546 (I)

 

 

 

§63, 64, вправа 549.

 

 

 

Увага!!! Фото відправити  мені у месенджері цього ж дня до 19.00.

 

30.04.21.

Тема уроку.  Перехід однієї частини мови в іншу

1. Перейдіть за посиланням та ознайомтеся з теоретичним матеріалом.

https://drive.google.com/file/d/1q_vckx4MTWf2cLfSGSS8XxrzzcuJfssz/view

2. Практична частина.

Випишіть із речень приклади переходу частин мови з однієї в іншу. У ролі яких частин мови вони можуть виступати?

1. Кожен народ, що дбає про своє сьогоднішнє і майбутнє, знає, до чого веде руйнування чи зрікання рідної мови . 2. Ліна стояла край дороги, обвіяна гарячим степовим повітрям .

 3. Про хворих сьогодні заявили лише дві матері. 4. О люба Інно, ніжна Інно . 5. Але «ура» не згасало, воно спалахнуло, як іскри.

 

 Замініть виділені слова синонімами-займенниками

1.Цілий вечір падав сильний дощ. 2. В одному селі вчені натрапили на унікальну археологічну знахідку. 3. Окремі учні не виконують домашніх завдань. 4. Таку деталь може виготовити перший-ліпший майстер.

 

 

 

Повторити §63, 64, вправа 547 (I).

 

 

Увага!!! Фото д/в відправити  мені у месенджері цього ж дня до 19.00.