Українська література 9 клас
Дата |
Зміст уроку |
Д/з |
27.04.21. |
Тема уроку. П.Куліш. Роман «Чорна рада». Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригруючий сюжет 1. Опрацювати у підручнику ст. 215-217. 2. Виписати визначення роману, історичного роману, роману-хроніки 3. Перейти за посиланням, звернути увагу на: * походження назви «Чорна рада» (запис. у зошит), * риси романтизму (запис. у зошит), * проблематику роману(запис. у зошит)., *роботу над схемою твору, * позначте цифрами послідовність подій у романі) https://drive.google.com/file/d/11DDQvl2gekrDB2DgXK0b_vA7-FNFCvKt/view
|
Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=to1S-rN7IGI На основі відео і матеріалу підручника, записаної інформації заповнити паспорт твору: 1.Історія написання та видання твору. 2. Історична основа роману. 3. Джерела твору. 4. Рід, жанр. 5. Літературний напрям. 6. Ознаки романтизму в романі. 7. Тема, ідея. 8. Композиція. Елементи сюжету. Увага!!! Фото д/з відправити мені у месенджері цього ж дня до 19.00.
|
30.04.21.
|
Тема уроку. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв роману П. Куліша "Чорна рада". Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку.
1. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=dzv_PgMHBHM&t=23s 2. Зробити порівняльну характеристику образів (письмово): *Якима Сомка та Івана Брюховецького *Петра Шраменка та Кирила Тура.
|
Закінчити письмову порівняльну х-ку. Виконати тести. Завдання необхідно виконати до 30 квітня 19:00 .
Код доступу 7911308 використати цей код,відкривши посиланн join.naurok.ua Відеоуроки допоможуть розібратися з образами https://www.youtube.com/watch?v=cNnJkCDq8aY з сюжетом роману https://www.youtube.com/watch?v=t8iyatS4cl0&t=2s
|
Дата |
Зміст уроку |
Д/З |
20.04.21. |
Тема уроку. Контрольна робота. Нова українська література. Творчість Т. Шевченка
Виконайте контрольну роботу за посиланням https://drive.google.com/file/d/15pYE4NKK3uliaNsGtrq4K7VssFCMADj5/view
Скинути виконану к/р скинути у месенджер одразу після уроку в особисті повідомлення. |
Прочитати роман П. Куліша «Чорна рада» |
23.04.21. |
Тема уроку. П.Куліш - відомий письменник,перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису («кулішівка»).«Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Оцінка роману Т.Шевченком.
* Основні віхи його життя. * Особливості вдачі. * Стосунки з Тарасом Шевченком. * Останні роки життя та зміст "хутірної філософії" Куліша. * Здобутки Куліша як письменника, літературного критика, перекладача, автора українського правопису та підручників. https://www.youtube.com/watch?v=HQ1NtBNFWr8&t=23s 2. Прочитати роман "Чорна рада" в повному обсязі або за підручником ст. 218-232(для учнів середнього рівня знань). Посилання на повний текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1084 Аудіо книга (скорочено) https://www.youtube.com/watch?v=NumIAtD8yjU Посилання на стислий переказ https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3378 |
Переглянути відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=6QFGWxaXGd4
За допомогою мережі Інтернет знайдіть і запишіть у зошит, як оцінив Т. Шевченко роман «Чорна рада» П. Куліша. А також про історію створення та значення «кулішівки» (коротко запишіть у вигляді конспекту). Увага!!! Фото записів відправити мені у месенджері цього ж дня до 19.00.
Прочитати «Чорна рада». |
Дата |
Зміст уроку |
Д/З |
12.04.21. |
Тема уроку. Позакласне читання. Інтимна лірика поета. Жінки в житті Тараса Шевченка 1. Переглянути презентації «Музи Шевченкового генія" та "Останнє кохання Тараса Шевченка». https://www.youtube.com/watch?v=X6KGJZwT4Y0 https://www.youtube.com/watch?v=SvqJvAzMUzU&t=9s 2. Прочитати поезії Т. Шевченка "Ми вкупочці колись росли", "Росли укупочці, зросли", "Якби зустрілися ми знову", "Ликері", "Поставлю хату і кімнату", "Минули літа молодії", "Якби з ким сісти хліба з'їсти". 3. Кому присвячена кожна з поезій? Яким постає поет в особистому житті? 4. Окресліть ідеал жінки, на думку Шевченка (на основі прочитаних творів). 5. Чому Шевченко так і не зміг знайти собі подругу життя? Чи вплинуло це на його творчість і долю?
Для відповіді на питання скористайтесь матеріалом
https://naurok.com.ua/intimna-lirika-tarasa-shevchenka-109843.html
|
Закінчити розпочату роботу на уроці
Увага!!! Фото відправити мені у месенджері цього ж дня до 19.00.
|
16.04.21. |
Тема уроку. Біблія в житті Тараса Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»). Світова велич Кобзаря 1. Переглянути відеолекцію https://www.youtube.com/watch?v=Tcmy0xSvbNg 2. Прослухати читання вірша у виконанні Богдана Ступки https://www.youtube.com/watch?v=ys2BytADdp4&t=1s 3. Із сторінки 207 виписати визначення псалмів.
4. Опрацювати статтю підручника "Значення творчості Тараса Шевченка" на ст. 211, 212, зробити конспект. 5. Переглянути відеоролик про вшанування творчості Т. Шевченка https://www.youtube.com/watch?v=b5KL4OB29tQ&t=44s
|
Переглянути відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=I5C3MGWO41c&t=8s
Підготуватися до к/р (повторити ст. 163-212) |