Українська література 10 клас
| 
  Дата  | 
 
  Зміст уроку  | 
 
  Д/з  | 
 
| 
  28.04.21.  | 
 
  Тема уроку. Леся Українка. «Лісова пісня». Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Природа і людина у творі. Художні особливості драми-феєрії. 
 1. ОБОВ'ЯЗКОВО переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=zsB2sn-KJYQ 2. Робота з підручником: ст. 199- 203. 3. Дати письмову відповідь на питання: * Як виглядає Мавка під час першої зустрічі з Лукашем? Що найбільше дивує Лукаша в її зовнішності? Знайдіть ознаки неоромантизму в її образі. * Чим відрізняється життя людей від життя мешканців лісу? Порівняйте погляди на життя, кохання, шлюб. * Від чого застерігає Лісовик Мавку? Чому він це робить? 
  | 
 
  
 Закінчити письмову роботу. 
 
 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=73kcO0P0MHs Дати письмову відповідь: як ви розумієте вислів Мавки: "Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає? 
 Увага!!! Фото д/з відправити мені у месенджері цього ж дня до 19.00. 
  | 
 
| 
  29.04.21. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
 
  Тема уроку. Микола Вороний. Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму 1. Опрацювати матеріал підручника на ст. 218-220 (до весна – блакитна панна). 
 2. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=TgFjUCXM-78 
 3. За опрацьованим матеріалом підручника та відеоуроків дати письмові відповіді на питання: * Які ви знаєте грані діяльності М. Вороного? У чому виявився драматизм життєвого шляху митця? * Чому М. Вороного вважають ідеологом модернізації української літератури? У чому суть літературної полеміки між Вороним та І.Франком? * Дайте визначення символізму та його характерних ознак, назвіть найвідоміших представників у світовій та українській літературі. 
  | 
 
  
 Закінчити письмову роботу 
 Увага!!! Фото д/з відправити мені у месенджері цього ж дня до 19.00. 
  | 
 
| 
  Дата  | 
 
  Зміст уроку  | 
 
  Д/З  | 
 
| 
  21.04.21.  | 
 
  Тема уроку. Леся Українка. Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа. 
 
 2. ОБОВ'ЯЗКОВО переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=SRQS-FgxcS4&t=11s 
 
 3. Опрацювати матеріал підручника на ст. 196-198. Зробити конспект за планом:. 1. Драматична спадщина Лесі Українки (назви найвидатніших драматичних творів). 2. "Лісова пісня". Історія написання. 3. Особливості жанру. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
 
  
 У підручнику на ст. 204-217 «Лісова пісня» скорочено. 
 
 За підручником ст. 196-198. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=mDodKP8N6RU&t=6s 
 Закінчити розпочатий конспект. 
 напам.останній монолог Мавки («О , не журися за тіло») (ст. 216, 217 у підручнику0.  | 
 
| 
  
 
 22.04.21.  | 
 
  
 
 Тема уроку. Леся Українка. «Лісова пісня». Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією 
 1. ОБОВ'ЯЗКОВО переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=dmpprI0btms&t=1s 2. Дати письмову відповідь на питання: * Чи був покараний Лукаш за свій вибір, як саме? * Як змінився ліс, що стало з дубом дядька Лева? Чому зникла гармонія співіснування природи і людини? * Чому Мавка, попри зраду Лукаша, врятувала його від подоби вовкулаки? * Чому у фіналі твору Мавка сама не жалкує та закликає Лукаша не жалкувати про загибель її тіла? У чому символічність фіналу "Лісової пісні"? (це останній монолог Мавки). 
  | 
 
  
 
 Закінчити розпочату письмову роботу на уроці. 
 Домашнє завдання активне Завдання необхідно виконати до 22 квітня 19:00 
 Код доступу 9718912 використати цей код, відкривши посилання 
  | 
 
| 
  Дата  | 
 
  Зміст уроку  | 
 
  Д/З  | 
 
| 
  14.04.21.  | 
 
  Тема уроку. Леся Українка. «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). 1. Ознайомтеся із поезіями «Contra spem spero!», «Слово, чому ти не твердая криця…» у підручнику на ст. 189, 193. 
 2. Переглянути відеоматеріал , зробити короткі записи (звернути увагу на тему, ідею, символи, художні засоби, до яких збірок входять). https://www.youtube.com/watch?v=1ODfHegEvI8 
 https://www.youtube.com/watch?v=w-eQDF7fGLU 
 3. Пройдіть тестування https://naurok.com.ua/test/zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-lesi-ukra-nki-54332.html скрін результату скинути у месенджер 
 
 
 
 
 
  | 
 
  За підручником ст. 188, 189; 192,193. 
 Вивчити вірш «Contra spem spero!», 
 Увага!!! Відео відправити мені у месенджері до кінця цього тижня. 
  | 
 
| 
  
 
 15.04.21.  | 
 
  
 
 Тема уроку. Леся Українка. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…» 1. Ознайомтеся із поезіями «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…» у підручнику ст. 192, 195. 2. Переглянути відеоуроки , головне, на вашу думку, законспектувати. 
 https://www.youtube.com/watch?v=XRH9QhzJkxs 
 https://www.youtube.com/watch?v=uMG4-_WEh-k 
 
  | 
 
  
 
 Прочитати у підручнику с. 190-192, 194,195 
 Проч. поему «Лісова пісня», посилання на текст 
  | 
 
 
 
 



