Українська література 10  клас

Дата

Зміст уроку

Д/з

28.04.21.

Тема уроку. Леся Українка. «Лісова пісня». Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Природа і людина у творі. Художні особливості драми-феєрії.

 

1. ОБОВ'ЯЗКОВО переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=zsB2sn-KJYQ

2. Робота з підручником: ст. 199- 203.

3. Дати письмову відповідь на питання:

* Як виглядає Мавка під час першої зустрічі з Лукашем? Що найбільше дивує Лукаша в її зовнішності? Знайдіть ознаки неоромантизму в її образі.

* Чим відрізняється життя людей від життя мешканців лісу? Порівняйте погляди на життя, кохання, шлюб.

* Від чого застерігає Лісовик Мавку? Чому він це робить?

 

 

Закінчити письмову роботу.

 

 

Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=73kcO0P0MHs

Дати письмову відповідь:

як ви розумієте вислів Мавки: "Я жива! Я буду вічно жити! Я в серці маю те, що не вмирає?

 

Увага!!! Фото д/з відправити  мені у месенджері цього ж дня до 19.00.

 

29.04.21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку. Микола Вороний. Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму

1. Опрацювати матеріал підручника на ст. 218-220 (до весна – блакитна панна).

 

2. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=TgFjUCXM-78

 

3. За опрацьованим матеріалом підручника та відеоуроків дати письмові відповіді на питання:

* Які ви знаєте грані діяльності М. Вороного? У чому виявився драматизм життєвого шляху митця?

* Чому М. Вороного вважають ідеологом модернізації української літератури? У чому суть літературної полеміки між Вороним та І.Франком?

* Дайте визначення символізму та його характерних ознак, назвіть найвідоміших представників у світовій та українській літературі.

 

 

Закінчити письмову роботу

 

Увага!!! Фото д/з відправити  мені у месенджері цього ж дня до 19.00.

 

 

 

Дата

Зміст уроку

Д/З

21.04.21.

Тема уроку. Леся Українка. Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа.

  1.  Пригадайте зміст прологу до "Лісової пісні" Лесі Українки. Посилання на текст.
  2.  

 

2. ОБОВ'ЯЗКОВО переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=SRQS-FgxcS4&t=11s

 

  1.  

 

3. Опрацювати матеріал підручника на ст. 196-198. Зробити конспект за планом:.

1. Драматична спадщина Лесі Українки (назви найвидатніших драматичних творів).

2. "Лісова пісня". Історія написання.

3. Особливості жанру.

  1.  

 

  • Ідейно-тематичний зміст.
  1.  

 

  • Композиція.
  1.  

 

  • Стильові особливості.
  1.  

 

  • Проблематика.

 

 

 

 

У підручнику на ст. 204-217 «Лісова пісня» скорочено.

 

 

За підручником  ст. 196-198.

Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=mDodKP8N6RU&t=6s

 

Закінчити розпочатий конспект.

 

напам.останній монолог  Мавки («О , не журися за тіло») (ст. 216, 217 у підручнику0.

 

 

22.04.21.

 

 

Тема уроку. Леся Українка. «Лісова пісня». Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією

 

1. ОБОВ'ЯЗКОВО переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=dmpprI0btms&t=1s

2. Дати письмову відповідь на питання:

* Чи був покараний Лукаш за свій вибір, як саме?

* Як змінився ліс, що стало з дубом дядька Лева? Чому зникла гармонія співіснування природи і людини?

* Чому Мавка, попри зраду Лукаша, врятувала його від подоби вовкулаки?

* Чому у фіналі твору Мавка сама не жалкує та закликає Лукаша не жалкувати про загибель її тіла? У чому символічність фіналу "Лісової пісні"? (це останній монолог Мавки).

 

 

 

Закінчити розпочату письмову роботу на уроці.

 

Домашнє завдання активне

Завдання необхідно виконати до  22 квітня 19:00 

 

Код доступу 9718912

використати цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua

 

 

 

 

Дата

Зміст уроку

Д/З

14.04.21.

Тема уроку. Леся Українка. «Contra spem spero як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»).

1. Ознайомтеся із поезіями «Contra spem spero!», «Слово, чому ти не твердая криця…» у підручнику на ст. 189, 193.

 

2. Переглянути відеоматеріал , зробити короткі записи (звернути увагу на тему, ідею, символи, художні засоби, до яких збірок входять).

https://www.youtube.com/watch?v=1ODfHegEvI8

 

https://www.youtube.com/watch?v=w-eQDF7fGLU

 

3. Пройдіть тестування https://naurok.com.ua/test/zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-lesi-ukra-nki-54332.html

скрін результату скинути у месенджер

 

 

 

 

 

 

За підручником  ст. 188, 189; 192,193.

 

Вивчити вірш «Contra spem spero!»,

 

Увага!!! Відео   відправити  мені у месенджері  до кінця цього тижня.

 

 

 

15.04.21.

 

 

Тема уроку. Леся Українка. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»

1. Ознайомтеся із поезіями «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…» у підручнику ст. 192, 195.

2. Переглянути відеоуроки , головне, на вашу думку, законспектувати.

 

https://www.youtube.com/watch?v=XRH9QhzJkxs

 

https://www.youtube.com/watch?v=uMG4-_WEh-k

 

 

 

 

Прочитати у підручнику с. 190-192, 194,195

 

Проч. поему «Лісова пісня», посилання на текст

 

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=508