Українська мова 7 клас

 

26 квітня

понеділок

Тема: Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення.

  1. Опрацюйте презентацію за посиланням та виконайте завдання з неї в зошит.

https://drive.google.com/file/d/1aj9q8MRr1feKKZafFsVbE4fM8hkLeIR8/view?usp=sharing

 

Тема: Прийменник як засіб милозвучності мови (з-із-зі-зо, у-в).

  1. Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/_Rg0DQFCCQ4
  2. Опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику на ст. 160-161.
  3. Виконайте вправу 457 та 459.

Домашнє завдання: §44 (вивчити правила), вправа 460.

 

27 квітня

вівторок

Тема: Розбір прийменника як частини мови. Тренувальні вправи.

  1. Перегляньте коротеньке відео https://youtu.be/Iam_U3lYJxc або опрацюйте матеріал в підручнику на ст.164 (Розбір прийменника як частини мови).
  2. Виконайте завдання, перейшовши за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1B3bvhO-7msRyJC9MWZp15dGyy1BxiHVO/view?usp=sharing

Домашнє завдання: Повторіть матеріал підручника §42-44, пройдіть тест за посиланням http://join.naurok.ua/ код доступу 5127966

 

28 квітня

середа

Тема: Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням.

  1. Перегляньте відеоурок за посиланням https://youtu.be/67qj9nwARgQ
  2. Опрацюйте теоретичний матеріал в підручнику на ст. 166.
  3. Виконайте вправи 470 та 473.

 

Тема: Використання сполучників у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Сполучники і сполучні слова.

  1. Перегляньте відеоурок https://youtu.be/MM5ssOue3nE
  2. Виконайте вправу 482 та 484.

Домашнє завдання: §45-46 (ст. 166, 170). Вивчити правила.

 

 

Українська мова

 

19 квітня

понеділок

Тема: Контрольна робота.

Виконайте  контрольну роботу за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1kCzXivfoemch8ZbTMiR2rhNX1hfxlQBU/view?usp=sharing

 

Тема: РМ. Портретний нарис у публіцистичному стилі.

  1. Перегляньте відеоурок https://youtu.be/ps9fAXDwiT4

Зразок портретного нарису ви знайдете за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1j7Z3RU4MfaKH0myo8xgcQ3tvxDarzCMV/view?usp=sharing

  1. Оберіть героя майбутнього нарису ( мама, тато, вчителька, письменник, артист чи інша особа, яку ви поважаєте). Напишіть портретний нарис у публіцистичному стилі.

 

20 квітня

вівторок

Тема: Прийменник як службова частина мови і засіб зв’язку слів у словосполученні і реченні.

  1. Перегляньте відеоурок https://youtu.be/j8aXeegMkHY
  2. Виконайте завдання, перейшовши за посиланням

https://drive.google.com/file/d/14iT7-TtU6Ip5PfYdNzyjqafCLM3kCyNK/view?usp=sharing

Домашнє завдання: §42 (вивчити правила), вправа 438.

 

21 квітня

середа

Тема: Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою. Непохідні та похідні прийменники.

  1. Перегляньте презентацію та виконайте завдання з неї в зошиті.

https://drive.google.com/file/d/1hM4Dp6M48Uu_1KNgNQunQhOZDxlLFiLL/view?usp=sharing

  1. Виконати вправу 440 (І завдання).

Тема: Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс.

  1. Перегляньте відеоурок https://youtu.be/QoANDnZh-Xw
  2. Опрацюйте в підручнику §43 (ст. 158)
  3. Виконайте вправи 449 та 451.

Домашнє завдання: §43 (вивчити правила), вправа 453.

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова 7 клас

Українська мова

 

12 квітня

понеділок

(урок № 1-2)

 

Тема: Написання прислівників разом, окремо і через дефіс. Тренувальні вправи.

  1. Перегляньте відеоурок за посиланням https://youtu.be/7ugxRyRWzMA
  2. Опрацюйте за підручником §39.
  3. Виконайте вправи 397 та 400.

Домашнє завдання: § 39 (вивчити правила), вправа 409.

13 квітня

вівторок

Тема: Написання прислівникових сполучень.

  1. Перегляньте  відеоурок за посиланням https://youtu.be/6HHgDDkzMTc
  2. Опрацюйте за підручником §40.
  3. Виконайте вправу 413.

Домашнє завдання: § 40, вправа 418.

14 квітня

середа

Тема: Написання прислівникових сполучень. Тренувальні вправи.

  1. Повторіть матеріал, який вивчали на минулому уроці (§ 40).
  2. Виконайте вправу 419.

Домашнє завдання: пройдіть тест за посиланням http://join.naurok.ua/

Код доступу 1395711

Тема: Розбір прислівника як частини мови. Повторення вивченого про прислівник.

  1. Опрацюйте матеріал підручника на ст. 126 (Розбір прислівника як частини мови)
  2. Розберіть прислівники вгорі, навприсядки, найвеселіше, уголос, спросоння, найбільш тепло.
  3. Виконайте завдання на ст. 149 – 150.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи, повторити    

 § 32 – 40.

 

 

22 березня, Понеділок

 

Українська мова

Тема: Не з дієприслівниками. Тренувальнівправи.

1. Повторитиматеріалпідручника на сторінці 106.

2. Перегляньтеуважнопрезентацію, виконайтезапропонованізавдання.

 

3. Виконайтевправу 299.

 

Тема: Розбірдієрислівника як формидієслова. Повтореннявивченого про дієприслівник.

1.Повторити матеріалпідручника про дієприслівник на ст. 98 - 108.

2. Відповістиусно на питання для самоперевірки на ст. 116.

3.Опрацювати матеріал на ст. 111 (Розбірдієприслівника як формидієслова),

виконативправу 313 (ІІІ завдання).

4. Виконати в зошитівправу 317, а такожтестовізавдання на ст. 115-116.

 

 

Фото виконанихзавданьскинути у мессенджер

Українська мова

23.03.2021

Українська мова

Тема: Контрольна робота. Дієприслівник.

  1. Повторити матеріал підручника ст. 98 – 111
  2. Виконайте тести на сайті «На урок» за посиланням: http://join.naurok.ua/

Код від вчителя: 6815701

Тести будуть активні до 24.03, 21.00