Українська література 10 клас   

покликання на підручник http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-lteratyra-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-garyunova-yu-o-tishcenko-z-r-bytko-s-g-ltvnova-m/zanyattya-23-van-karpenko-kariyi-psa-martin-borylya/23874-zanyattya-23-test-yak-na-zno

 

Дата

Зміст уроку

Д/з

07.02.22.

 

 

 

 

 

 

 

 

07.02.22.

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку. Неоромантизм як заперечення побуту «міщанського» життя. Стильові особливості неоромантизму (сюжет, мова творів).

1. Опрацювати   матеріали  за покликанням

https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/neoromantyzm-8242/

 (законспектувати інформацію з кожного слайду).

 

 

 

 

 

 

Тема уроку. Читацький практикум.

Неоромантичний твір. «Ключі» до прочитання. Літературний блог як форма рефлексії над прочитаним.

 

1. Прочитайте матеріал конспекту за покликанням і спробуйте відповісті на питання, які вам пропонують https://ukrlit.net/lesson/10klas_4/15.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прочитати: О. Кобилянська «Меланхолійний вальс» («Valse melancolique»). https://www.youtube.com/watch?v=bo2QXi8dSkI – аудіокнига (скорочено).

Переказ твору https://www.youtube.com/watch?v=lU-vG6iEcx0

 

 

10.02.22.

 

 

 

 

 

Тема уроку. Ольга Кобилянська. Огляд життя і творчості. Особливості світобачення і світосприйняття письменниці. Проблематика, ідеї, жанрова палітра творчості

 Скласти хронологічну таблицю життя та творчості О. Кобилянської, використовуючи матеріал за покликаннями: https://www.youtube.com/watch?v=C-yY2V_w5Gg

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-o-yu-kobilyansko-49021.html

2. Підручник:с. 153,154.

 

 

10.02.22.

Тема уроку. Новела «Valse melancolique» – тема мистецтва та його впливу на людину. Жінка як тип нової героїні свого часу. Три жіночі образи як три тенденції модерної емансипації.

1. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=ABp3ouVRzyw

 

2. Перейдіть за покликанням та опрацюйте матеріал , законспектувати. https://dovidka.biz.ua/melankholiinyi-vals-istoriia-stvorennia/

https://dovidka.biz.ua/melankholiinyi-vals-analiz/ (до характеристики персонажів).

 

Виконайте інтерактивну вправу за змістом твору https://learningapps.org/4811674

Результат скиньте в особисті повідомлення.

14.02.22.

Тема уроку. Особливості композиції та образно-символічної системи новели. Елементи автобіографізму у творі.
1. Перегляньте відеоурок, презентацію  https://www.youtube.com/watch?v=3jUhWtBlmDI

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-obrazi-troh-zhinok-intelektualok-u-noveli-melanholiyniy-vals-152327.html

 

2. Підручник: с. 161-164.

 

3. Письмово дати відповідь: яка з героїнь є для вас більш зрозумілою? Обгрунтуйте свою відповідь.

Домашнє завдання активне

Завдання необхідно виконати до  15 лютого 22:00 

Код доступу 9404866, використати цей код,
відкривши посилання
    join.naurok.ua

 

14.02.22.

Тема уроку. «Людина» – перший твір в українській літературі з розкриття ідей емансипації. Тема долі освіченої дівчини, яка не може змиритися з бездуховністю міщанського середовища.

1. Опрацюйте матеріал https://naurok.com.ua/o-kobilyanska-povist-lyudina-prezentaciya-36659.html

 

https://zno.if.ua/?p=246

https://zno.if.ua/?p=4922

2. Законспектуйте тезисно головне (історія написання, жанр, тема, ідея, проблематика, характеристика головної героїні).

 

Дати письмову відповідь: який зміст вкладає авторка в слово «людина».

 

 

Дата

Зміст уроку

Д/з

31.01.22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.01.22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку. Новела «Камінний хрест» .

Образ Іван Дідуха.
Довершеність художньої форми. Багатство мови, мистецтво
деталі. Символи в новелі.

 

1. Опрацювати   матеріали  за покликаннями

https://www.youtube.com/watch?v=w2m6te-iHuk

 

https://www.youtube.com/watch?v=AvUM9OquwUU

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-vasil-stefanik-kaminniy-hrest-150559.html (скласти конспект, записуючи основне).

 

 

 

 

 

 

Тема уроку. Новела «Новина» .Специфіка типізації образу Гриця Летючого. Художні засоби для розкриття внутрішнього світу героя. Особливості композиції новели.

 

1. Прослухайте новелу за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Bj13yawcJrk

 

3. Опрацювати матеріал за покликанням  https://ukrlit.net/zno/150.html

https://ycilka.net/tvir.php?id=812

 

Записати в зошит основне (тема, ідея, проблематика і т.д.)

 

 

Виконати завдання на сайті «На урок»

 

 

Завдання необхідно виконати до  2 лютого 21:00 

 

Код доступу 1696083, використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконати завдання на сайті «На урок»

 

Завдання необхідно виконати до  1 лютого 21:00 

 

Код доступу 9497528, використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

Підготуватися до контрольної роботи (творчість М. Коцюбинського і В. Стефаника).

 

 

 

03.02.22.

 

 

 

 

 

Тема уроку. Значення творчості В. Стефаника для розвою української літератури.

 

1. Опрацювати матеріал за покликанням https://ukrlit.net/zno/153.html,  законспектувати, звертаючи увагу на значення творчості В. Стефаника.

 

 

 

03.02.22.

Тема уроку. Контрольна робота  за творчістю

М. Коцюбинського, В. Стефаника (тестові завдання)

 

Перейдіть за покликанням та виконайте завдання контрольної роботи (УВАГА!!! ВИКОНУЄТЕ  ВАРІАНТ 2). https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-5-z-ukra-nsko-literaturi-10-klas-filologichniy-profil-2019-tvorchist-mihayla-kocyubinskogo-vasilya-stefanika-91781.html

 

Читати: О. Кобилянська «Людина», «Меланхолійний вальс» («Valse melancolique»).