Методична проблема закладу:
Створення розвивального середовища
для соціалізації успішної особистості учня та
реалізації творчого потенціалу педагога
Методичне об’єднання вихователів працюватиме над проблемою:
Творче спрямування діяльності вихователів
на всебічний розвиток вихованців
Завдання роботи МО вихователів на 2020-2021 н. рік
- Вивчення теоретичних засад нових виховних технологій, які відповідають вимогам часу;
- Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня та рівня підготовки вихователів з питань психології, педагогіки, теорії та практики виховної роботи;
- Підвищення педагогічної майстерності через саморозвиток шляхом роботи з методичною літературою та участі у роботі педагогічної ради та нарад при директору;
- Формування принципово єдиних підходів до виховання та соціалізації особистості вихованця;
- Вдосконалення педагогічної майстерності кожного члена методичного об’єднання шляхом накопичення та систематизації напрацьованого матеріалу;
- Розвиток творчого потенціалу вихователів та умов для їх самореалізації;
- Координація планування, організації та педагогічного аналізування виховних заходів;
- Створення умов для саморозвитку, самовдосконалення, вибору індивідуального педагогічного стилю кожним вихователем;
- Надання необхідної методичної роботи вихователям у вирішенні основних проблем організації виховної роботи;
- Сприяння подальшому розвитку психолого-педагогічної компетенції вихователів;
- Подолання стресогенних ситуацій у практичній діяльності;
- Ознайомлення з досвідом колег та пропаганда передового педагогічного досвіду;
- Сприяти фізичному розвитку, зміцненню здоров’я учнів, формувати навички здорового способу життя;
- Всебічно розвивати творчі здібності учнів відповідно до їх нахилів та інтересів;
- Систематично знайомити педагогів з новинками методичної літератури.
- Виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір, приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях;
- Розвиток навичок моральної поведінки;
- Організація змістовного дозвілля учнів;
- Формування у кожного вихованця відповідальності не тільки перед собою, а й перед іншими.
План роботи методичного об’єднання вихователів на 2020 -2021 н.р.
Керівник: Губар Н.В.
Інформація про самоосвіту членів методичного об’єднання вихователів у 2020/2021 н.р.
№
|
Прізвище та ініціали вихователя
|
Над якою проблемою працює
|
Який рік працює
|
1
|
Ворожбит Любов Василівна
|
Виховання в дітей моральних якостей.
|
П'ятий
|
2.
|
Кучура Світлана Вікторівна
|
Формування у школярів компетентного ставлення до власного здоров'я.
|
Третій
|
3.
|
Настенко
Світлана Анатоліївна
|
Виховання свідомого ставлення молодших школярів до навколишнього середовища.
|
Перший
|
4.
|
Головач
Світлана Олександрівна
|
Виховання у дітей культури поведінки,взаємоповаги до дорослих і друзів.
|
Перший
|
5.
|
Лях Тетяна Вікторівна
|
Виховання розуміння і сприйняття загальнолюдських моральних цінностей.
|
П'ятий
|
6.
|
Брушко
Людмила Олександрівна
|
Культура спілкування з однолітками в колі групи.
|
Четвертий
|
7.
|
Редько Лілія Миколаївна
|
Національно-патріотичний розвиток дітей .
|
Четвертий
|
8.
|
Супрун Ірина Миколаївна
|
Розвиток творчого потенціалу вихованців.
|
Третій
|
9.
|
Губар Наталія Володимирівна
|
Виховання дітей на традиціях рідного народу.
|
Третій
|
10.
|
Гелькіна Людмила Миколаївна
|
Формування в учнів патріотичної свідомості, відповідальності, любові до Батьківщини, збереження національної пам’яті.
|
Перший
|
11.
|
Мотюх Ірина Валентинівна
|
Навчання та виховання дітей за створенням для них «ситуації успіху».
|
Перший
|
12.
|
Лисенко Олена Анатоліївна
|
Трудове виховання в особистісному розвитку дитини.
|
Другий
|
13.
|
Любич Інна Григорівна
|
Формування у дітей загальнолюдських цінностей, любові до рідної землі, національних традицій українського народу.
|
Перший
|
14.
|
Карась Юлія Петрівна
|
Ціннісне відношення особистості до культури і мистецтва.
|
Третій
|
15.
16.
|
Колотурська Алла Вікторівна
Зубова Валентина Василівна
|
Використання народознавчих традицій у вихованні дошкільників.
Інноваційні технології,як засіб духовно-морального виховання особистості.
|
Другий
Перший
|
|