Українська література 9  клас

Дата

Зміст уроку

Д/з

27.04.21.

Тема уроку. П.Куліш. Роман «Чорна рада». Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригруючий сюжет

1. Опрацювати у підручнику ст. 215-217.

2. Виписати визначення роману, історичного роману, роману-хроніки

3. Перейти за посиланням, звернути увагу на:

* походження назви «Чорна рада» (запис. у зошит),

* риси романтизму (запис. у зошит),

* проблематику роману(запис. у зошит).,

*роботу над схемою твору,

* позначте цифрами послідовність подій у романі) https://drive.google.com/file/d/11DDQvl2gekrDB2DgXK0b_vA7-FNFCvKt/view

 

 

Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=to1S-rN7IGI

На  основі відео і матеріалу підручника, записаної інформації заповнити паспорт твору:

1.Історія написання та видання твору.

2. Історична основа роману.

3. Джерела твору.

4. Рід, жанр.

5. Літературний напрям.

6. Ознаки романтизму в романі.

7. Тема, ідея.

8. Композиція. Елементи сюжету.

Увага!!! Фото д/з відправити  мені у месенджері цього ж дня до 19.00.

 

30.04.21.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв роману П. Куліша "Чорна рада". Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку.

 

1. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=dzv_PgMHBHM&t=23s

2. Зробити порівняльну характеристику образів (письмово):

*Якима Сомка та Івана Брюховецького

*Петра Шраменка та Кирила Тура.

 

 

Закінчити письмову порівняльну х-ку. Виконати тести.

Завдання необхідно виконати до  30 квітня 19:00 .

 

Код доступу 7911308

використати цей код,відкривши посиланн join.naurok.ua

Відеоуроки допоможуть розібратися з образами

https://www.youtube.com/watch?v=cNnJkCDq8aY

з сюжетом роману

https://www.youtube.com/watch?v=t8iyatS4cl0&t=2s

 

 

 

 

 

Дата

Зміст уроку

Д/З

20.04.21.

Тема уроку. Контрольна робота. Нова українська література. Творчість Т. Шевченка

 

Виконайте контрольну роботу за посиланням https://drive.google.com/file/d/15pYE4NKK3uliaNsGtrq4K7VssFCMADj5/view

 

Скинути виконану к/р скинути у месенджер одразу після уроку в особисті повідомлення.

 

 

Прочитати роман П. Куліша «Чорна рада»

23.04.21.

Тема уроку. П.Куліш - відомий письменник,перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису («кулішівка»).«Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Оцінка роману Т.Шевченком.

  1.  Опрацювати матеріал підручника про Пантелеймона Куліша на ст. 213-215 і переглянути подані нижче відеоматеріали. На їх основі записати в зошит:

*  Основні віхи його життя.

* Особливості вдачі.

*  Стосунки з Тарасом Шевченком.

* Останні роки життя та зміст "хутірної філософії" Куліша.

*  Здобутки Куліша як письменника, літературного критика, перекладача, автора українського правопису та підручників.

https://www.youtube.com/watch?v=HQ1NtBNFWr8&t=23s

2. Прочитати роман "Чорна рада" в повному обсязі або за підручником ст. 218-232(для учнів середнього рівня знань).

Посилання на повний текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1084

Аудіо книга (скорочено) https://www.youtube.com/watch?v=NumIAtD8yjU

Посилання на стислий переказ https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3378

 

Переглянути відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=6QFGWxaXGd4

 

За допомогою мережі Інтернет знайдіть і запишіть у зошит, як оцінив Т. Шевченко роман «Чорна рада» П. Куліша. А також про історію створення та значення «кулішівки» (коротко запишіть у вигляді конспекту).

Увага!!! Фото  записів відправити  мені у месенджері цього ж дня до 19.00.

 

 

Прочитати «Чорна рада».

 

Дата

Зміст уроку

Д/З

12.04.21.

Тема уроку. Позакласне читання. Інтимна лірика поета. Жінки в житті Тараса Шевченка

1. Переглянути презентації  «Музи Шевченкового генія" та "Останнє кохання Тараса Шевченка».

https://www.youtube.com/watch?v=X6KGJZwT4Y0

https://www.youtube.com/watch?v=SvqJvAzMUzU&t=9s

2. Прочитати поезії Т. Шевченка "Ми вкупочці колись росли", "Росли укупочці, зросли", "Якби зустрілися ми знову", "Ликері", "Поставлю хату і кімнату", "Минули літа молодії", "Якби з ким сісти хліба з'їсти".

3. Кому присвячена кожна з поезій? Яким постає поет в особистому житті?

4. Окресліть ідеал жінки, на думку Шевченка (на основі прочитаних творів).

5. Чому Шевченко так і не зміг знайти собі подругу життя? Чи вплинуло це на його творчість і долю?

 

Для відповіді на питання скористайтесь матеріалом

 

https://naurok.com.ua/intimna-lirika-tarasa-shevchenka-109843.html

 

 

 

Закінчити розпочату роботу на уроці

 

 

 

 

Увага!!! Фото  відправити  мені у месенджері цього ж дня до 19.00.

 

16.04.21.

Тема уроку. Біблія в житті Тараса Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»). Світова велич Кобзаря

1. Переглянути відеолекцію https://www.youtube.com/watch?v=Tcmy0xSvbNg

2. Прослухати читання вірша у виконанні Богдана Ступки

https://www.youtube.com/watch?v=ys2BytADdp4&t=1s

3. Із сторінки 207  виписати визначення псалмів.

 

4. Опрацювати статтю підручника "Значення творчості Тараса Шевченка" на ст. 211, 212,  зробити конспект.

5. Переглянути відеоролик про вшанування творчості Т. Шевченка https://www.youtube.com/watch?v=b5KL4OB29tQ&t=44s

 

 

Переглянути відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=I5C3MGWO41c&t=8s

 

Підготуватися до к/р (повторити  ст. 163-212)