Головна » 2021 » Березень » 19 » Інструкція щодо встановлення та роботи з Zoom
6:01 PM
Інструкція щодо встановлення та роботи з Zoom

Інструкція щодо встановлення та роботи з Zoom

  1. Завантажте програму з офіційного сайту https://zoom.us/download
  2. Після завантаження знайдіть файл ZoomInstaller.exe, який знаходиться у папці Downloads або Завантаження, та запустіть його для встановлення програми.
  3. Клацніть двічі по піктограмі програми  , яка з’явиться на робочому столі.
  4. У діалоговому вікні, що з’явиться, Вам буде запропоновано “Войти в систему”, “Регистрация” або “Войти в конференцию”. Натисніть “Регистрация” та введіть своє ім’я, прізвище, адресу електронної скриньки. Можна увійти в систему за допомогою облікового запису google.

 

  1. Для завершення реєстрації перейдіть у свою робочу скриньку, знайдіть лист про про активацію свого облікового запису від Zoom

та у листі натисніть кнопку “Активироватьучетнуюзапись”

 

  1. У вікні активації облікового запису встановіть та підтвердіть пароль входу у програму. Примітка: пароль має бути не менше 8 символів та повинен містити великі та малі літери та цифри.
  2. Наступний крок - вам буде запропоновано запросити друзів. Цей крок можна пропустити.
  3. На наступній сторінці, що з’явиться Вам буде запропоновано почати конференцію. Можна пропустити цей крок, але на цій сторінці буде розміщено 10-значний код. Це персональний код Вашої кімнати (зали) конференцій, його бажано запам’ятати або скопіювати у блокнот. Хоча для короткотривалих розмов Ви можете використовувати тимчасові кімнати.
  4. Авторизація пройшла успішно. Закрийте сторінку сайту.
  5. Завантажте встановлену програму.
  6. Якщо інтерфейс програми іншомовний, то на панелі завдань знайдіть значок програми, клацніть по ньому правою кнопкою миші, з контекстного меню виберіть SwitchLanguages та змініть мову на російську.
  7. Ви можете:

- приєднатися до конференції, натиснувши кнопку “Войти в конференцию” та у діалоговому вікні ввести код кімнати конференції, до якої Ви хочете приєднатися,  ім’я та натиснути кнопку “Войти” або

 

- натиснути кнопку “Войти” (рисунок перед п.11), щоб увійти під своїм обліковим записом, та у діалоговому вікні вказати дані, які Ви використали під час реєстрації.

  1. Після входу під своїм обліковим записом вікно програми виглядатиме наступним чином:

Кнопка “Новаяконференция” дозволяє розпочати короткотривалу конференцію у тимчасовій кімнаті.

Кнопка “Войти” дозволяє увійти у персональну кімнату конференції або у раніше відкриту тимчасову кімнату конференції, якщо її не було завершено.

Якщо Ви увійшли у персональну кімнату,то вікно програми виглядатиме наступним чином:

Далі потрібно натиснути “Войти в аудиоконференцию”, потім запросити учасників та натиснути кнопку “Включить видео”. Учасників можна запросити перед початком конференції, натиснувши на головній сторінці програми “Контакти” (попередній рисунок) та надіслати їм запрошення електронною поштою.

Пам’ятайте, що розмовляти з кількістю учасників більше 5, можна не довше 40 хвилин!

 

  1. Вікно програми, наприклад з трьома учасниками виглядає так:

Учасника, що в даний час говорить, виділено зеленою рамкою.

 

Призначення кнопок  у кімнаті конференції:

1 – “Выключить звук”. За допомогою цієї кнопки можна вмикати та вимикати свій мікрофон. Правило спілкування - говорить хтось один, решта учасників вимикають свої мікрофони, щоб не створювати фоновий шум.

2 – “Остановитьвидео”. Аналогічна попередній. Можна вмикати та вимикати свою камеру.

3 – “Демонстрацияэкрана”. Дозволяє демонструвати всім учасникам екран свого комп’ютера.

4 – “Чат”. Дозволяє відкрити вікно чату та дозволяє учасникам задавати питання.

5 – “Завершить конференцию”. Дозволяє вам вийти з конференції та залишити можливість спілкування учасників або завершити конференцію для всіх учасників.

 

 

Переглядів: 182 | Додав: crocus-17 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar